Post by voivilbaurasir on Feb 4, 2022 17:10:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Curse of Aros - MMORPG 2022 version ▞▞▞
Fantastisk spil Jeg nyder at spille dette spil hver dag, hovedsageligt på grund af den gamle skole-stil rpg-funktioner som at Skilling er griny som muligt altid elsket at bygge noget over tid og nå andre mål, økonomien minder mig om mange åbne RPG'er fri handel er afgørende for mig spil et hvilket som helst rpg-spil mindre givende efter min mening, hvis det ikke er fri handel. Alt i alt vil jeg sige, at det altid har steder at vokse i, men spillene er et solidt spil generelt tak for at udvikle spillet. Mindre giftigt samfund. <3
Godt spil, hvis du spørger mig Men et er hårdt spil Er det et niveau op til dine ikke-kampfærdigheder, så svært og til kamp Det er super nemt at udjævne kun 1 time mit niveau op til 43 tak
Ahmmmm dette spil er et godt spil og dejligt, men lav venligst en opdateret version, jeg mener, lav en ny app ligesom denne, og den vil være god 💖💖💖
Jeg har et eller andet problem med mit spil, som er meget irriterende. Det vil sige, at når en farvet omrids kommer i en pøbel, og hvis jeg forsøger at ramme den anden pøbel (som ikke har den farvede omrids), begynder jeg at slå til den ene pøbel, der er skitseret. Dette begyndte at ske efter mit spil gik ned. Er dette en funktion?
Dette spil er virkelig rart. Jeg håber bare, at du medtager to ting mere, så 5. Først og fremmest, da jeg først deltog i spillet, havde jeg ingen idé om, hvad jeg skulle gøre. Hvis du kunne skrive nogle mere detaljerede gameplay-oplysninger på din Wiki , det ville være virkelig nyttigt. Også mobs er ubalanceret.For lvls og lvls var den bedste grind lvl 12, fordi lvl 15 ville give dig flere drops og mindre %, og den næste grind efter det var på lvl 35 i cave. Jeg kendte ikke til Arctic lvl 21 f.Kr., det blev ikke nævnt.
At have behov for at gøre andre ting bare for at øge deres færdighedsniveau for at lave ting er ret frustrerende... Karakterniveau 40, men færdigheder er niveau 1 plus ingen kort
Jeg elsker spillet, desværre virker nogle af de vigtigste funktioner ikke. Når jeg åbner chatten overtager den hele skærmen. Dette tvinger mig til at lukke appen og åbne den igen. Når jeg logger ind, mister jeg også at have mit kæledyr ved min side, de rådner bare i kæledyrsindsamlingsskærmen.
Spillet er meget sjovt og vanedannende. Men kostumiseringen er meget begrænset med kun nærkampsvåben og én type rustning. Jeg ville personligt elske at se bare en bue eller en stav og evner, men bare 2 evner ville være rart i sig selv. Og en sidste ting, jeg ønsker, er en fartstat, så sværdet ville give mere forsvar, buen mere fart og staven mere skade. Og hvis du vil blive med nærkampsvåben, lav et spyd, som har mere rækkevidde end et sværd. Jeg håber, du ser dette og sætter det hele i spillet
Dette spil er et undervurderet mesterværk. Du kan lave en masse sjove ting i den, og den er ikke så datatung som andre MMO'er som Albion. Nogle dele af spillet er lidt grinede, men hvis du bliver træt af noget, kan du bare gøre noget andet. Hvis jeg er træt af minedrift, går jeg i træskæring efter relikvier og for at forbedre mit håndværk. Eller jeg laver noget afslappende fiskeri for at sælge ting for penge. Eller jeg griber mit våben og begynder at slibe for enten at skabe en hær af ørkenrovfugle-kæledyr eller få bedre gear. Meget sjovt spil generelt
Jeg holder meget af spillet 😁 men spillet tog alle mine magiske point fra mig, og det tog to niveauer fra mig😠 Jeg er level 70 igen
Ret det venligst! Efter den sidste opdatering, da jeg åbner en spilserver, er den kun sort, men jeg kan se navne, men hele området var helt sort, gør venligst noget 😤😤😤
Jeg hører kyllingeguderne sætter pris på en god anmeldelse, så her kommer. Dette spil er kendetegnende for klassiske old school-spil. Tænk på runescape med udsigt over en stjernedug og en Zelda-lignende sværdkamp. Elsker det!
Det er svært at gøre noget ofte ved at tigge, du er forvirret over, hvad du skal gøre forfærdeligt og måde at griny på
Kan du tilføje nogle flere angreb pls pls pls
Jeg slettede det, fordi jeg fejlagtigt nulstillede færdighederne for point, jeg kan ikke vende tilbage, det er virkelig uanset, det skal være ubegrænset
Dette spil ligner osrs i det faktum, at det er en sandkasse i åben verden, hvor du maler færdigheder og ting, du gerne vil gøre op. Det er enkelt, men fint, pixelkunsten er flot og virkelig behagelig at se på. Ingen løn for at vinde indtil videre, men det kunne ændre ikke så mange færdigheder som osrs, men det er et igangværende arbejde. God at slå tiden ihjel med.
Kan du hjælpe mig med denne fejl? Da jeg loggede ind på spillet, står der, at jeg allerede er logget ind, men ikke....Ingen kender min konto, så jeg tror, det er en fejl, og jeg giver dig 5 stjerner Tak!
den eneste grund til at jeg giver den 3 stjerner er fordi jeg er lvl 38 nu og jeg er ret sikker på at jeg er i samme klasse som alle andre eller måske mangler jeg noget idk. bortset fra det, og da det er nyt, er der et stort potentiale for at være en masse sjov for et mobilspil. Jeg nyder det virkelig nu
Hej, jeg elsker spillet så meget, og det var sjovt at spille... Så bliver jeg pludselig ved med at blive smidt ud af spillet og har brug for at genindlæse spillet igen.. Ret venligst denne fejl eller fejl, pleaseeee
100 % ikke en løn for at vinde spil,,, cool spilmekanik, der er så meget at gøre. der er masser af unikke chefer... bedre fællesskab
spillet er super dårligt. det dårlige her er, at jeg ikke vil støtte spilleren. Jeg fik en fejl. Din konto er online. Jeg bliver ved med at svare på uenighed uden nogens hjælp. slet spillet, spillere !!!
Memes Wars Jangovar hbe
Dette spil har potentiale, det er sjovt og det hele, men når du kommer til slutspillet virker det lidt kedeligt, hvad med at tilføje en portal til at gå til din egen verden for at lave dit hus ud fra de ressourcer, du har samlet på verdenskortet, og hvis du har venner, du kan bare invitere dem til at slutte sig til din verden eller vente på, at nogen slutter sig til din verden
Ødelagt spil. Beder mig om at logge ind, så fører mig direkte til google playstore og viser åbningen og afinstallationen. Jeg klikker kun på åben for at gentage den samme proces. Giver dig en engangslog på førstegangsbrugere, men kan ikke logge igen for at spille en anden gang.
Denne julebegivenhed er en absolut joke. Du vil stå der og vente på, at noget gyder, bare for at få en tilfældig fyr, der kommer rundt om hjørnet og på en eller anden måde rammer den, så du bliver siddende der tomhændet. Det er overfyldt og umuligt at dræbe noget.
Jeg kan ikke logge ind 😕 alle mine fremskridt og alt hvad jeg fik og det vigtigste mit niveau
Bør være 0 stjerner. Virkelig dårligt ufærdigt spil uden seneste eller nyheder om opdateringer. Viser 3 klasser på den aktuelle titelskærm, men alt du gør er at svinge et sværd uden formål. Rapporteringssystemet er dårligt. Ingen måde at dæmpe spillere. 24/7 spam i chat. Ingen in game mods eller chat mods for at hjælpe med at berolige enhver situation. Kørt af multiboksere (personer, der bruger 2+ konti) & botters. VENLIGST SPILD IKKE DIN TID ELLER PENGE SOM DISSE PATREON-SUPPORTERE (som multibox og bot), medmindre du vil betale 2bot4free
Spillet virker sjovt. Log ind-skærmen blev ved med at støde mig ud af spillet.
Jeg kan godt lide det så meget, at jeg kan lide 2D-spil som dette spil
Der er virkelig ingen tutorial
Den er fin, jeg elskede den, men blev snart træt af den, jeg tror, at 1 ting, der ødelægger spillet, er navigation, idk om der er et kort, men det er den ene ting, der mangler i dette spil. Kort, fordi det er lidt forvirrende, men bortset fra det er dette spil fantastisk!!
Curse of Aros - MMORPG Рольові upmy
Har pk system. Du kan ikke rapportere spillere for overdreven pking, hvilket er for irriterende, da jeg spiller fredeligt.
Curse of Aros - MMORPG Rollspel gyx
Curse of Aros - MMORPG Rollimängud fldg
Dette spil er et rigtig godt spil..og jeg elskede det..Jeg spillede i 6 måneder, og jeg mistede ikke nogen interesse for at spille..
Skift venligst den analoge knapposition.eller få os til at redigere den
Godt MMORPG-spil, meget glat, fedt spil, men der er noget galt i spilforbindelsen, mit internet er super godt, og når jeg angriber monstre, er skaden så sent, men mit internet er super godt. Jeg er i Filippinerne, og jeg går altid til verden 5, fordi det ikke halter, men nu er det haltende, vær venlig at reparere dette Bart eller Jonathan tak
Det er et fantastisk spil, men sidder fast på hovedmenuen
Rediger- 💯 💯 anbefalet spil...udviklere der burde være passive i gear og kæledyr..tilføj venligst...det ville være for fantastisk..
Først var dette spil godt og spændende, så bliver det kedeligt og gentagne, udvikleren sagde, at Mage-opdateringen vil komme før 2022, og gæt hvad det allerede er i 2022, ingen mage-opdatering eller nogen større opdateringer. Tilføj i det mindste nogle gode funktioner for at holde spillerne underholdt, og jeg vil ændre min vurdering igen.
Ingen tutorial og chat dækker hele skærmen. Spild ikke din tid.
Et af de bedste spil derude.. Det tager 5 minutter at lære, og jeg spiller sandsynligvis 5 timer om dagen!!!
Spillet har potentiale, hvis du bruger en dag med det. Fra en uge frem bliver det hurtigt et AFK-slibespil. Jeg må sige at landbrug for ressourcer er det mest kedelige i dette spil. Se på skærmen og gør ingenting. Hver dag! For du vil ikke være i stand til at bekæmpe hårdere monstre uden den. Jeg ved, at spillet stadig er i beta, men det er min skyld, fordi jeg er nysgerrig. Det er lidt ironisk, når automatisk klik og makroing vil være perma-forbud, men det, du gør, er præcis det. Hvor er det sjove
Dette er et fantastisk spil, det er så sjovt. Du keder dig ikke, fordi der er så mange opgaver at gøre for at holde dig beskæftiget. Der er forskellige aktiviteter at lave, bortset fra at bare kæmpe, du kan skære i træ, fiske, lave mad osv. Der er rustning, du kan lave, og der er chefer, du kan bekæmpe. Det er lidt svært at få at vide, hvor alt er, men man vænner sig til det. Du kan lege med familie og venner. Du kan feste med folk, og du kan handle. Der er også kæledyr, dette spil har været meget sjovt.
Spillet har et stort potentiale, og udviklerne bringer jævnligt nye ting. Elskede det.
Curse of Aros - MMORPG Ролевые gwkh